چطور از گل و گیاه در زیباتر شدن دکور منزل استفاده کنیم؟

راهنمای مطالعه

گل و گیاه نقش به سزای در زیبا سازی دکوراسیون داخلی در منزل دارند به شکلی که شما به راحتی می توانید از مرده ترین فضاهای داخلی با استفاده از گل های آپارتمانی تأثیر گذار ترین ایده پردازی ها را به تصویر بکشید. به عنوان مثال بخشی از منزل که فضا به اندازه کافی برای جایگذاری میز تلویزیون، مبل و یا کتابخانه را در اختیار شما قرار نمی دهد، اما خالی بودن آن بخش به شدت احساس می شود نیاز است با وسیله ای دیزاین شود. این مهم به راحتی با استفاده از چند گلدان و یک استند گل برای شما به انجام می رسد.

دکوراسیون داخلی با استفاده از گل و گیاه زیبا ترین ایده پردازی را برای شما به نمایش می گذارد. علاقه انسان به گل و گیاه و زیبایی این عنصر برای دیزاین داخلی منزل حتی در فنگ شویی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از پنج عنصر اصلی در فنگ شویی به شمار می آید.

این روزها در دکوراسیون های مدرن سعی بر آن شده است بین فضای داخلی و فضای بیرونی منزل پلی زده شود و از عناصر طبیعی در فضای بیرون منزل برای دیزاین کردن فضای داخلی نیز استفاده شود. از همین رو با استفاده از گل های طبیعی به راحتی می توان به این مهم دست پیدا کرد حتی اگر به فضای سبز در بیرون از منزل دسترسی نداشته باشید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا با ایده گرفتن از دکوراسیون های مدرن به نقش گل و گیاه در دیزاین داخلی بپردازیم. اگر می خواهید خاص تر از هر زمان دیگری دست به ایده پردازی بزنید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا متفاوت تر از هر زمان دیگری از عنصر اصلی فنگ شوی برای زیبا سازی منزل و مبلمان خود استفاده کنید.

بهره گیری از گل و گیاه با کمترین هزینه

گل و گیاه این مهم را برای شما فراهم می آورند که متفاوت تر از هر زمان دیگری دست به تغییر دکوراسیون در منزل خود بزنید بدون اینکه هزینه زیادی به شما تحمیل شود. همان طور که می دانید گل های آپارتمانی مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی در فضا با کمترین نور طبیعی رشد می کنند.

از همین رو به شما توصیه می کنیم اگر در آپارتمانی های کوچک ساکن هستید و دیگر خبری از خانه های قدیمی پر از دار و درخت نیست از گلدان های طبیعی برای دیزاین کردن اتاق نشیمن، اتاق کار، اتاق خواب و یا حتی اتاق پذیرایی در کنار مبلمان خود استفاده کنید. این مهم علاوه بر تغییر دکوراسیون سبب می شود حال روحی شما نیز با انرژی مثبتی همراه باشد.

گل و گیاه و بهره گرفتن از آن ها مزیت های بسیاری را برای شما به همراه دارند. اول از همه می توانیم از زیبایی آن در فضای داخلی منزل بهره بگیریم که زیبایی بصری با استفاده از گل و گیاه برای شما در نظر گرفته می شود. در قدم بعدی این مهم به شما کمک می کند تا فضای منزل شما هوای پاکیزه تری داشته باشد.

حضور در طبیعت تقویت این حس در منزل شما با استفاده از چند گلدان ساده به انجام می رسد. بر اساس تحقیق های صورت گرفته به عنوان یک نویز محیطی برای کاهش سر و صداهای محیط از گل های طبیعی کمک گرفته می شود.

ایده پردازی های متفاوت با استفاده از گل و گیاه

گل و گیاه را نیازی نیست حتماً شبیه به یک گلدان در دکوراسیون داخلی منزل خود مورد استفاده قرار دهید. شما به راحتی می توانید با استفاده از دیوار پوش های که با استفاده از گل های روند تهیه می کنید یک دیوارکوب مدرن و متفاوت را برای خود طراحی کنید. از سوی دیگر با استفاده از استندهای گل می توانید یک گلخانه متحرک در منزل داشته باشید و هر قسمت از فضای داخلی را بر اساس سلیقه و نیاز با استفاده از گل های طبیعی دیزاین کنید.

اگر در منزل آکواریوم دارید با استفاده از گلدان های سقفی می توانید بخشی از منزل خود را با خاص ترین ایده پردازی ها طراحی کنید. گل های طبیعی چه در فضای داخلی و چه در فضای بیرونی منزل به راحتی قابل استفاده هستند و شما می توانید برای پاسیو و حیاط خلوت خود با استفاده از درختچه های طبیعی یک باغچه فانتزی طراحی کنید.

گل طبیعی رونده را می توانید برای دکوراسیون کردن راه پله های خود مورد استفاده قرار دهید و بدون اینکه هزینه زیادی متحمل شوید با پیچیدن گل بر روی نرده ها یک دیوار کوب مدرن و زیبا را برای خود طراحی کنید. با استفاده از کوزه های گلی و گل های طبیعی می توانید فضای منتهی به درب ورودی منزل خود را خاص تر از هر زمان دیگری دیزاین کنید. ایده پردازی با استفاده ازگل و گیاه به قدری گسترده است که این مهم در هر فضایی حتی در کنار سرویس خواب برای شما فراهم می شود.

دکوراسیون های رنگی و نقش و گل و گیاه

گل و گیاه و استفاده از آن در هر سبک از دکوراسیون و هر تم رنگی برای شما قابلیت استفاده را دارد. به عنوان مثال اگر فضای داخلی منزل خود را با استفاده از تم های رنگی دیزاین کرده اید و از کوسن های رنگی و فرش های رنگارنگ بهره گرفته اید بدون هیچ استرسی از گل های سبز برای دکور کردن منزل خود استفاده کنید.

بر فرض اگر می خواهید در سبک کلاسیک از گل و گیاه بهره بگیرید به راحتی می توانید آن ها را در ظرف های قدیمی و سنتی خود قرار دهید و متفاوت ترین سبک در دکوراسیون را حاصل کنید. می توانید از کاسه های قدیمی با شکل و طرح های سنتی و از کوزه های بزرگ و کوچک در این راستا کمک بگیرید.

درنهایت اگر سبک شما دکوراسیون سلطنتی است این نوید را به شما می دهیم که با استفاده از گلدان های لوکس و گل های بسیار لوکس و زیبایی که این روزها در بازار گل به وفور مشاهده می شود می توانید کار ایده پردازی خود را برای یک دکوراسیون لاکچری به انجام برسانید. گل های رنگی، گل های که برگ های سبز کشیده دارند و گلدان های گلی که حالتی رونده دارند را شما می توانید برای دیزاین کردن فضای داخلی منزل خود مورد استفاده قرار دهید.

 بهترین گل و گیاه های فانتزی برای خانه های مدرن شما

گل و گیاهان نیز بر اساس سبک های دکوراسیون داخلی شما شکل متفاوت به خود گرفته اند و این مهم را شما می توانید با گل های خاص به انجام برسانید. اولین گونه از گل ها که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است کاکتوس ها هستند که بیش از 400 هزار گونه گیاهی از آن ها در جهان وجود دارد و تقریبا 8 هزار گونه از آن در ایران به وفور یافت می شود.

این گونه از گیاه با سبک زندگی کنونی ما بسیار سازگاری دارد و رشد و پرورش آن در فضای داخلی منزل با کمتری هزینه به انجام می رسد. رنگ های بسیار متفاوت و سازگاری آن با هر آب و هوایی دلیل استقبال از این گیاه عنوان شده است. آگلونما دومین گیاه آپارتمانی است که در مقایسه با سایر گل های طبیعی از شکل ظاهری زیبا و متفاوتی بهره گرفته است و این شکل ظاهری خاص دلیل استفاده بسیار از این گیاه به شمار می آید.

بامبو سومین گلی است که با زندگی کنونی آپارتمانی شما بسیار سازگاری دارد زیرا به هیچ نوری برای پرورش این گیاه نیاز نیست و شما کافی است هفته ای یک بار برای نگهداری از آن به آبیاری آن بپردازید. الوئه ورا را می توانید برای دل نشین تر کردن فضای داخلی آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید و از مصارف دارویی آن نیز استفاده کنید.

دیزاین منزل با گل و گیاه در یک نگاه

گل و گیاه را برای هر بخشی از منزل می توانید مورد استفاده قرار دهید. در قدم اول شما می توانید به عنوان یک جایگزین از گل و گیاه برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. بر فرض میز عسلی خود را خلوت کنید و تنها از یک گلدان و یک گل زیبا برای دیزاین کردن آن استفاده کنید.

راهروهای باریک منزل خود را با استفاده از گل های طبیعی دکور کنید و با ترکیب وسایل سنتی کار زیبا سازی منزل خود را به انجام برسانید. این مهم را شما می توانید برای سرویس بهداشتی منزل خود نیز به تصویر بکشید و روی میز توالت سرویس بهداشتی خود چند گلدان با سایز های متفاوت قرار دهید و یک طرح زیبا را به نمایش بگذارید.

زنده کردن گلدان های عتیقه خود را با استفاده از گل های طبیعی زیبا برای اتاق پذیرایی خود به انجام برسانید. شما به راحتی می توانید پیشخوان آشپزخانه منزل خود را با گلدان های زیبا و لوکس و چند شاخه گل دکور کنید. این را به یاد داشته باشید که استفاده کردن از گل و گیاه در منزل شما با هر سبک سلیقه و هر نوع ایده پردازی یک اصل اساسی به شمار می آید. امید است اطلاعات ارائه شده شما را به جهت رسیدن به متفاوت ترین ایده پردازی ها برای دکوراسیون های مدرنتان یاری رسانده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید