رنگ دکوراسیون سال 2023

بهترین ترکیب رنگ بندی مبلمان در سال 2023(رنگ سال مبلمان 1402)

راهنمای مطالعه

هیچ چیز مانند رنگ ها قدرت تغییر دکوراسیون منزل را ندارند. شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود، نورپردازی اتاق یا دیگر حالت ها، یک رنگ را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. اگر نمی دانید که برای دکوراسیون منزل خود باید چه رنگ هایی را انتخاب کنید، ما در این مقاله به طور کامل درمورد رنگ دکوراسیون سال 2023 توضیح داده ایم. برخی از بهترین متخصصان طراحی داخلی در انتخاب این رنگ ها دخالت داشته اند و هر کسی می تواند از این رنگ ها در دکوراسیون و رنگ سال مبلمان منزل خود استفاده کند.

  1. لیمویی (Citrus)

رنگ دکوراسیون سال 2023

رنگ لیمویی به نوعی سبز زرد است و هیجان را به فضای اتاق شما اضافه می کند. وقتی این رنگ در یک منطقه خاص از دیوار استفاده می شود، هر رنگی در کنار آن می تواند قرار بگیرد؛ حتی رنگ بژ.

  1. قهوه ای مایل به قرمز (Rust)

رنگ دکوراسیون سال 2023-2

این رنگ در سال 2022 نیز یکی از رنگ های تاثیرگذار بود. این رنگ نسبت به دیگر رنگ های قرمز زنانگی کمتری دارد و بیشتر به رنگ خاکی نزدیک است تا قرمز. شما می توانید در هنگام چیدمان مبلمان خود، این رنگ را با رنگ های سبز و زرد ترکیب کنید.

  1. رنگ آبی پالادیانی (Palladian Blue)

رنگ دکوراسیون سال 2023

آبی پالادیانی بنجامین مور جذاب ترین رنگ دکوراسیون سال 2023 است که می توانید در هنگام انتخاب مبلمان آن را در نظر بگیرید. این رنگ نه آبی است و نه سبز و ترکیبی از هر دو رنگ است. این رنگ یکی از رنگ هایی است که قابلیت تبدیل شدن به پرطرفدار ترین رنگ سال را دارد.

  1. رنگ رژگونه ملایم (Soft Blush)

رنگ دکوراسیون سال 2023

ترکیب رنگ صورتی با رنگ های مختلف یکی از مهم ترین روند ها در طراحی داخلی جدید است که در سال های اخیر شاهدش هستیم. رژگونه ملایم در کنار سرخابی، آبی و رنگ های خنثی روشن استفاده می شود.

  1. رنگ سفید خاکستری (Eider White)

رنگ دکوراسیون سال 2023

رنگ سفید خاکستری شروین ویلیام یکی از رنگ هایی است که اغلب در رنگ آمیزی دیوار ها و کابینت آشپزخانه استفاده می شود. این رنگ نه تنها گرم تر از رنگ سفید است، بلکه تضاد ظریفی با رنگ سفید دارد.

  1. رنگ آبی خاکستری (Gentleman’s Gray)

رنگ آبی خاکستری (Gentleman's Gray)

رنگ آبی خاکستری بنجامین مور یکی از رنگ های ترند شده امسال است که ترکیبی از آبی و سبز و سیاه است. این رنگ دکوراسیون سال 2023 یکی از بهترین رنگ ها برای افزودن جذابیت و عمق به دکوراسیون داخلی منزل است.

  1. رنگ آلویی (Plum)

رنگ آلویی (Plum)

رنگ آلویی یک نوع رنگ ارغوانی یا بنفش مایل قرمز است که از رنگ آلو سیاه الهام گرفته است. رنگ آلویی در حال تبدیل شدن به یکی از رنگ های خنثی محبوب است. شما می توانید در هنگام انتخاب رنگ مبلمان از رنگ های غنی تری برای ترکیب با این رنگ خنثی کمک بگیرید تا ظاهر اتاق شما گرم، دنج و لوکس شود.

  1. آبی اولترامارین (Ultramarine Blue)

آبی اولترامارین (Ultramarine Blue)

آبی اولترامارین یکی از رنگ هایی است که از سنگ لاجورد به دست می آید و یکی از شناخته شده ترین طیف های رنگ آبی است. آبی اولترامارین احتمالا پرطرفدار ترین رنگ دکوراسیون سال 2023 خواهد بود. این رنگ فضای اتاق شما را روشن و دلپذیر می کند.

  1. خاکستری آبی ( Rainier Gray)

خاکستری آبی ( Rainier Gray)

نام این رنگ الهام گرفته از کوه رینیر است که به دلیل یخ های فراوانش مشهور است. این رنگ همرنگ یخ های آن کوه است و ترکیبی از خاکستری و سایه های آبی است. این رنگ یکی از رنگ های آسمان ابری نیز هست و حس آرامش را در فضای خانه شما ایجاد می کند.

  1. رنگ سبز آبی (Glidden’s Vining Ivy)

رنگ سبز آبی (Glidden's Vining Ivy)

رنگ سبز آبی یکی از رنگ های سبزی است که کاملا بین سبز و آبی قرار دارد و جسورانه ترین رنگ دکوراسیون سال 2023 است. این رنگ حس دریا را به شما منتقل می کند و در دکوراسیون کلاسیک و برای کسانی که سلیقه سنتی تری دارند، بیشتر استفاده می شود.

  1. رژگونه تمشکی (Raspberry Blush)

رژگونه تمشکی (Raspberry Blush)

این رنگ، اصلی ترین رنگ دکوراسیون سال 2023 است که شرکت رنگ بنجامین مور آن را انتخاب کرده است. درواقع این رنگ ترکیبی از نارنجی و قرمز است و یک رنگ پرجنب و جوش است که شادی را به خانه شما می آورد. رژگونه تمشکی نوعی صورتی پر رنگ هم به حساب می آید و می توانید آن را به طرق مختلف در دکوراسیون خود استفاده کنید.

  1. سفید (blank canvas)

سفید (blank canvas)

رنگ دکوراسیون سال 2023 که شرکت رنگ بهر آن را تعیین کرده است، سفید است. این نوع رنگ سفید با طیف گسترده ای از رنگ ها مانند رنگ های خنثی، خاکی و پاستلی ست می شود و جذابیت دکوراسیون شما را دو چندان می کند. اگر از رنگ مشکی، سبز یا آبی کبالتی در کنار این رنگ استفاده کنید، آن را برجسته تر کرده اید.

  1. رژگونه مایل به بژ (Redend Point)

رژگونه مایل به بژ (Redend Point)

این رنگ دکوراسیون سال 2023 را شرکت رنگ شروین ویلیامز انتخاب کرده است. ته رنگ ظریف صورتی حس خانه را به شما می دهد. این رنگ را در کنار منسوجات طبیعی و رنگ های چوبی، خاکی و سفالی استفاده کنید.

  1. هلویی (Peach)

هلویی (Peach)

هلویی برای رنگ دیوار بسیار جذاب است و فضای داخلی اتاق شما را روشن می کند. برای تکمیل رنگ هلویی، می توانید از مبلمان سبز و طلایی بهره ببرید و مبلمان دکوراسیون داخلی خانه خود را زیبا تر کنید.

شما می توانید در میان رنگ های دکوراسیون سال 2023 هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و آن را مطابق با رنگ سال چیدمان کنید، سری به سایت چوبکده بزنید. تنوع رنگ انواع مبلمان در این سایت، دست شما را در هنگام انتخاب باز می کند.

شرکت های رنگ سازی و کارشناسان طراحی داخلی در هر پاییز رنگ هایی را انتخاب می کنند که رنگ دکوراسیون سال بعد را مشخص می کند. رنگ های سال 2022 بیشتر حول محور سایه های سبز و طبیعی بودند؛ رنگ دکوراسیون سال 2023 شامل رنگ های متفاوتی می شود. ما در این مقاله 14 رنگ را معرفی کردیم که تبدیل به رنگ های سال شده اند و می توانید در دکوراسیون منزل خود از این رنگ ها استفاده کنید.

افراد مختلف هنگام خرید مبلمان و دیگر وسایل منزل، عوامل متعددی را در نظر می گیرند. انتخاب رنگ بندی مبلمان، که یکی از این عوامل مهم شمرده می شود، با توجه به رنگ های زیادی که در بازار به چشم می خورند، می تواند به کاری چالش بر انگیز بدل شود. در این میان، دانستن نظرات متخصصان این حوزه می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این مقاله علاوه بر معرفی رنگ سال برای مبلمان، نظرات این متخصصان را برایتان ذکر می کنیم.

به روز ترین و زیبا ترین رنگ های سال 2023 برای مبلمان

در این قسمت قصد داریم شما را با انواع رنگ سال برای مبلمان آشنا کنیم و هر کدام را برایتان به صورت مجزا توضیح دهیم. این رنگ ها عبارت اند از:

رنگ سال برای مبلمان

  • نارنجی-قرمز

نامی که بنجامین مور به رنگ سال 2023 می دهد، رژگونه تمشکی است. این رنگ، قرمز مایل به نارنجی است که یک غروب زیبا را برای انسان یادآور می شود. این رنگ شاد، رو به گرمی می رود. مدیر بازاریابی و توسعه، آندریا ماگنو، در این باره می گوید:« در سال های اخیر رنگ هایی که با عنوان رنگ سال برای مبلمان به دیگران معرفی شدند، بیشتر به سمت سردتر چرخه رنگ متمایل بودند. در این سال، شاهد رفتن رنگ ها به سمت گرم تر شدن هستیم.»

رنگ سال برای مبلمان

  • قرمز پر رنگ

همان گونه که ذکر کردیم، رنگ های شاداب، پر رنگ و گرم برای مبلمان در این سال بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. یک طراح به نام سارا استیسی می گوید:« برای این که رنگ های پر رنگ تر مانند قرمز بیشتر خود را نشان دهند، بهتر است آن ها را با رنگ های خنثی ترکیب کنید. برای مثال می توانید صندلی های میز ناهارخوری یا بخش های کوچک اما برجسته چیدمان خود را از رنگ های روشن تر و خنثی تر برگزینید.» مبلمانی که روکش لاکی رنگ دارند، در سال 2023 بهتر و زیبا تر شناخته می شوند.

رنگ سال برای مبلمان

  • خنثی گرم

این نوع از رنگ ها مفهوم راحتی و سلامتی را به انسان القا می کنند. همچنین می توان آن ها را در هر طراحی و سبکی به کار برد و با رنگ های دیگر به آسانی ترکیب کرد. Behr عنوانی که به رنگ سال می دهد، «بوم خالی» (Blank Canvas) است. اریکا وولفل، معاون رنگ و خدمات خلاقانه در Behr می گوید:«رنگ سفید برای سبک های فردی، رنگ بسیار کلیدی تلقی می شود؛ زیرا به راحتی می توان آن را تغییر داد. دلیل دیگر این که می توان به آسانی، رنگ ها، بافت ها و الگو های دیگر را برای شخصی سازی این رنگ انتخاب کرد.»

رنگ سال برای مبلمان اخرای قهوه ای

  • اُخرای قهوه ای (Brown Ochre)

زمانی که یک بوم خالی در اختیار دارید می توانید آن را با هر رنگی که تمایل دارید، پر کنید. این رنگ ها می تواند شامل رنگ های خنثی دیگر شود. مکس گانسو، یکی از بنیان گذاران برند Vetsak، درباره رنگ سال برای مبلمان می گوید: «روند سال 2023 به سمت رنگ ها و مواد گرم و خنثی در حرکت است و این گونه از رنگ ها برای انسان راحتی و آسایش را به ارمغان می آورند. رنگ های مواد خام و ارگانیک چوبی مانند اُخرای قهوه ای به عنوان پایه در نظر گرفته می شوند. این رنگ ها در عین خنثی بودن، بسیار مدرن هستند. آن ها مفهوم قدرت را نیز نشان می دهند.

سایه های ملایم تر رنگ های پر رنگ

  • سایه های ملایم تر رنگ های پر رنگ

رنگ هایی که ملایم هستند، آرامش را به انسان هدیه می دهند. مدیر ارشد بازاریابی و تجربه، کریستین ماروین، می گوید: «رنگ های با تن های ملایم، باعث می شوند که راحت تر بتوانید ظاهری تک رنگ ایجاد کنید. در این حالت می توانید در مناطقی از خانه که می خواهید بر آن ها تاکید بیشتری داشته باشید، وسایل رنگی به کار ببرید تا توجه دیگران به راحتی به آن قسمت ها معطوف و چیدمان مبلمان منزل از حالت یکنواخت خارج شود.»

زرد کهربایی

  • زرد کهربایی

امروزه اتاق خواب ها با دیوار های زرد کهربایی که از طبیعت الهام گرفته اند، رو به افزایش اند. این اتاق خواب ها در اصل از گل های استوایی الهام گرفته اند و آن ها را به خوبی با رنگ سرویس خواب خود ست می کنند. با توجه به این موضوع، Wallcoverings، کهربایی را رنگ سال برای مبلمان انتخاب کرده است. کارول میلر، متخصص در این حوزه می گوید:«کهربا سنگ قیمتی و ارگانیک است که از رزین درخت ساخته شده است. این سنگ انرژی منفی را به خود جذب و تمام انرژی های مثبت و آرام بخش را از خود ساطع می کند. این رنگ مفاهیمی همچون قدرت، انرژی و در عین حال آرامش را به انسان القا می کند.»

تطبیق و هماهنگی با سایر رنگ ها

  • تطبیق و هماهنگی با سایر رنگ ها

یکی از ویژگی هایی که رنگ سال برای مبلمان باید داشته باشد، قابلیت هماهنگی با دیگر رنگ هاست. رنگ های خنثی به این صورت اند. همه با شنیدن رنگ های خنثی به یاد رنگ های بژ، خاکستری یا سفید می افتند؛ اما رنگ های خنثی به این موارد محدود نمی شوند و می توانند رژگونه ای، زرد، بنفش و یا آبی باشند. وادن می گوید:«رنگ های خنثی می توانند در لایه های زیرین خود رنگ های دیگری مانند صورتی داشته باشند». این نکته قابل ذکر است که به طور کلی همه چیز به نحوه استفاده از رنگ ها در یک فضا بستگی دارد.

شما می توانید با ورود به سایت چوبکده انواع ترکیب رنگ ها را که شامل ترکیب رنگ های خنثی با دیگر رنگ های گرم نیز می شوند، ببینید. در این حالت می توانید آن چه را که از رنگ های مختلف برای مبل راحتی یا کلاسیک خود مد نظر دارید، در مثال های عینی مشاهده کنید تا خریدتان با آگاهی بیشتری صورت گیرد.

به روز بودن و بر اساس مد عمل کردن عاملی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است و این عامل را در هنگام خرید هر چیزی در نظر می گیرند. خرید مبلمان هم از این قاعده مستثنی نیست. انتخاب رنگ آن ها از بسیاری از جهات مهم است؛ زیرا فضای کلی حاکم بر خانه تان را تعیین می کند. در این نوشته در ابتدا انواع رنگ سال برای مبلمان را به شما معرفی کردیم و هر کدام را در مواردی مجزا توضیح دادیم.

مبل چستر یکی از برگزیده ترین مبلمان در دکوراسیون داخلی ترک به شمار می آید. از آنجایی که مبل های وارداتی قیمت تمام شده زیادی را به شما تحمبل می کنند. این روزها تولید کنندگان داخلی در بازار مبل یافت آباد و چهار دانگه این مهم را برای شما فراهم آورده اند که از صرف هزینه های پنهان در امان باشید.

با تولید مبل چستر در تولیدی های مبل ایران قیمت تمام شده این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از گذشته برای شما تخمین زده می شود. کیفیت و متریال استفاده شده برای ساخت این قبیل مبلمان با گذشته هیچ تفاوتی پیدا نکرده است.

به دلیل شرایط ساخت مبل های چستر این گونه مبلمان باید در عین حال که ظرافت خود را حفظ می کنند از استحکام بالایی برخوردار باشند تا کشش پارچه سبب آسیب رسانده به مبل نشود. با تمام این تفاسیر برای چیدمان و انتخاب تم های رنگی مبل چستر باید به نکات مهم و بسیار کلیدی توجه شود.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا هرآن چیزی که پیرامون ایده ال ترین رنگ بندی برای چیدمان مبل چستر نیاز است را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر تمایل دارید از یک مبل راحتی شیک و لوکس به سبک دکوراسیون های مدرن برای ایده پردازی در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

جنس مبل چستر از چیست؟

مبل چستر بسیار با دوام است، زیرا در پرسه ساخت عموماً از پارچه های که بسیار مستحکم و با دوام است بهره می گیرند. این قبیل مبل ها عموماً از پارچه های چرمی که خود به دو دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی دسته بندی می شوند در مرحله اول استفاده می شوند.

مبل چستر مصنوعی قیمت تمام شده کمتری را به نسبت مبل های چستر با چرم اصل به خود اختصاص داده اند. چرم های مصنوعی عمر مفید کمتری به نسبت چرم های طبیعی دارند، اما بسیار مقرون به صرفه تر  هستند و خرید آن برای افراد عادی نیز میسر است.

مبل چستر با چرم طبیعی همان طور که می دانید بسیار مرغوبیت بالایی دارد و عموماً برای دکوراسیون های لاکچری و لوکس از این قبیل مبلمان استفاده می شود. مبل های چرمی نیاز به مراقبت ویژه دارد و از واکس های مخصوص در این راستا برای زیبایی و ماندگاری بیشتر مبلمان استفاده می شود.

مبل های چستر برای ایده پردازی های کلاسیک مورد استفاده قرار داده می شود. ایده پردازی های که با چوب طبیعی و چرم طبیعی طرحی می شود بهترین گزینه برای مبل های چستر است که این مهم را به انجام می رساند.

پارچه دیگری که برای مبل های چستر در پرسه ساخت مورد استفاده قرار می گیرد پارچه مخمل ضخیم است. این گونه پارچه های تقریباً پرزهای بلند دارند و بسیار مقاوم هستند و در پرسه ساخت هیچ آسیبی به این پارچه وارد نمی شود. تم های رنگی این قبیل مبلمان بسیار گسترده است و شما برای انتخاب شرایط بسیار زیادی را در اختیار دارید.

هنر لمسه دوزی بر روی مبل چستر

مبل چستر از هنر لمسه دوزی بر روی پارچه بهره گرفته است. این هنر به فنی گفته می شود که دکمه های الماسی شکل با پایه های مخفی بر روی مبل نصب می شود. در طی پرسه ساخت با فرایند مخصوص بر روی پارچه مبل در انتهای ساخت نصب می شود. لمسه دوزی کردن مبل مزیت های بسیاری دارید که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم داشت.

مبل چستر مبلی است که از گل میخ ها و دکمه های الماسی شکل بهره می گیرد و در شب از درخشش و زیبایی منحصر به فردی این قبیل مبلمان بهره می گیرند.

مبل های چستری که با دکمه های هم رنگ با پارچه مبل طراحی می شوند بسیار ایده مناسبی برای کسانی که به ایده پردازی های ساده علاقه مند هستند گزینه انتخابی مناسبی به شمار می آید.

در نهایت اگر بخواهیم به مزیت ساخت این قبیل مبل ها اشاره ای داشته باشیم به دوخت های لوزی لوزی ساده و بدون دکمه این قبیل مبلمان می توانیم اشاره ای داشته باشیم که برای ایده پردازی های فضاهای رسمی بسیار گزینه انتخابی ایده الی است.

مبل های راحتی که برای اتاق نشیمن استفاده می شود بهتر است به سبک چستر انتخاب شود، زیرا از نرمی و راحتی بسیار زیادی این قبیل مبلمان برخوردار هستند.

رنگ های خنثی و ایده ای رنگی با مبل چستر

مبل چستر اگر انتخاب شما برای دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل است راهکارهای بسیاری در پیش رو دارید. تم های رنگی را اگر قدری بهتر بشناسید فرایند ایده پردازی دکوراسیون های داخلی برای شما ساده تر صورت می گیرد.

رنگ های خنثی را در ابتدا بشناسید تا در ادامه ایده پردازی با این قبیل رنگ ها را به شما آموزش دهیم. رنگ سفید، طوسی، مشکی و قهوه ای تیره در رده بندی رنگ های خنثی قرار دارند و به راحتی با هر تم رنگی ترکیب می شوند. زمانی که شما قصد دارید یک ایده پردازی رنگی در فضای داخلی منزل خود داشته باشید بهتر است به هارمونی رنگ توجه داشته باشید.

شما به راحتی می توانید رنگ زمینه مبلمان خود را با تم رنگی طوسی انتخاب کنید و سپس با استفاده از کوسن های رنگی به رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید. از سوی دیگر شما می توانید دو مبل تک نفره را با تم رنگ شاد و متضاد از هم انتخاب کنید و سایر مبلمان را رنگ مشکی یا سفید مد نظر قرار دهید تا ایده پردازی شما زیبا تر به تصویر کشیده شود.

مبل چستر تک رنگ

مبل چستر تک رنگ را چگونه در دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار دهیم؟ برای رسیدن به یک ایده پردازی مدرن به شما توصیه می کنیم از مبل های چستر تک رنگ بهره بگیرید. با شناخت رنگ های خنثی کار ایده پردازی برای شما ساده تر دنبال می شود. تم ها رنگی مختلف را به راحتی می توانید با مبل های که زمینه خنثی دارند ترکیب کنید.

شما می توانید از یک کاناپه دو نفره با تم رنگی شاد برای اتاق نشیمن خود برای روبروی میز تلویزیون استفاده کنید. سپس با استفاده از دو مبل تک نفره مشکی فضای اطراف این مبل تک رنگ را دیزاین کنید. مبل های چستر به دلیل زیبایی طرح بسیار متمایز تر از سایر مبل ها خود را به نمایش می گذارند.

برای این مهم به شما توصیه می کنیم تمام مبل ها را با یک تم رنگی استفاده کنید. ایده پردازی با تم های رنگی متنوع و استفاده از مبل های که رنگارنگ هستند ایده پردازی در فضای داخلی منزل شما را زیبا تر به نمایش می گذارد.

مبل چستر و تم رنگی مناسب برای فضاهای رسمی

مبل چستر را شما می توانید علاوه بر دکوراسیون های مدرن فضای داخلی منزل خود در دکوراسیون های لوکس محیط کار خود مورد استفاده قرار دهید. برای این مهم نیاز است شما به هارمونی رنگی که در فضای داخلی محیط کار شما حاکم است قدری توجه داشته باشید.

برای ایده پردازی در فضاهای کاری رسمی شما توصیه می کنیم از تم های رنگی خنثی و به صورت هماهنگ با رعایت کردن هارمونی رنگ یکسان بهره بگیرید. به شکل که اگر می خواهید ایده پردازی کلاسیک داشته باشید و فضای کاری شما با میز چوبی راش با تم رنگی قهوه ای دیزاین شده است بهتر است مبل چستر شما نیز با پارچه های چرمی طراحی و ساخته شده باشند.

از سوی دیگر اگر از میز کاری که رنگ شاد تری مثل رنگ سفید یا عسلی به خود اختصاص داده است در محیط کار خود استفاده می کنید بهتر است از مبل چستر مشکی، طوسی، سفید و یا قهوه ای روشن به صورت یک دست بدون استفاده از هیچ تم رنگی استفاده کنید.

رنگ مشکی را می توانید با وسایل دکوری طلایی ترکیب کنید و زیبا ترین نوع تصویر سازی لاکچری را در فضای کار خود به نمایش بگذارید. شما به راحتی می توانید مبل های چستر مشکی سفید را با یک میز کار مشکی ترکیب کنید و از این ایده پردازی خود لذت ببرید.

نکات پایانی پیرامون مبل چستر

مبل چستر یکی از برگزیده ترین مبل های دکوراسیون مدرن به شمار می آید. این امر به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد که تمایل دارید از چه تم رنگی برای دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار خود استفاده کنید. شاید شما به یک ایده پردازی ساده علاقه مند باشید و تم رنگی سفید ایده ال شما باشد و یا اینکه هدف شما یک دکوراسیون رنگی باشد که نیاز است از مبلی با زمینه طوسی و کوسن ها و پاف های چلو مبلی رنگی استفاده کنید.

شما می توانید مبل های راحتی خود را با صندلی های میز ناهار خوری خود ست کنید و هر دو را به یک سبک با استفاده از مبل چستر دیزاین کنید. همچنین به جای استفاده از میزهای شیشه ای و چوبی می توانید از میزهای مدرنی که به سبک لمسه دوزی ایده پردازی شده است برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

امید است مطالب ارائه شده پیرامون دکوراسیون داخلی و ایده پردازی با مبلمان چستر شما عزیزان را یاری رسانده باشد. در پایان اگر شما هم ایده و نظری دارید می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و به زیبا تر شدن فضای داخلی منزل دوستان خود کمک کرده باشید.

اگر قصد خرید مبل چستر را دارید پیشنهاد میکنیم ابتدا مطلب “راهنمای خرید مبل چستر” را مطالعه کنید تا با مهمترین نکات پیش از خرید آشنا شوید.

در ادامه با تعدادی از انواع مبلمان راحتی تولید شرکت چوبکده ایرانیان آشنا می‌شویم. برای دیدن تصاویر بیشتر هر محصول و دسترسی به اطلاعات فنی کالا بر روی تصویر هر محصول کلیک کنید.

مبل تختخواب شو ایده ال ترین انتخاب برای فضای داخلی خانه های مدرن به شمار می آید. از آنجایی که زندگی در خانه های آپارتمانی سبب شده است استفاده از وسایل کارآمد با حجم کم بسیار مورد استقبال قرار بگیرد سعی بر آن داریم در مقاله پیش رو پیرامون این قبیل مبلمان مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید برای فضای کار خود محیطی را برای استراحت روزمره تدارک ببینید، اگر در خانه های دانشجویی شما فضا به اندازه کافی در اختیار ندارید، اگر صاحب چند فرزند هستید و اتاق های خانه های آپارتمانی برای بهره گیری از تخت خواب فضا به اندازه کافی در اختیار شما قرار نداده است به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

مبل تخت خواب شو چوبی

مبل تختخواب شو چوبی گزینه ایده الی برای دکوراسیون های کلاسیک شما به شمار می آید. شما به راحتی می توانید اتاق کار خود در منزل را با استفاده از این قبیل مبلمان دکوراسیون کنید و در زمانی که احساس خستگی می کنید بدون اینکه به هم ریختن فضا با پهن کردن رختخواب بپردازید با استفاده از یک مبل تختخواب شو استراحت بپردازید و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود را به هم نزنید.

رعایت کردن اصول دکوراسیون با تم های رنگی که مبل های تختخواب شو در اختیار شما قرار می دهد سبب زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما می شود. از سوی دیگر به شما توصیه می کنیم علاوه بر دقت کردن به تم های رنگی به متریال و مرغوبیت محصولات انتخابی نیز توجه داشته باشید.

از آنجایی که از مبل های تختخواب شو در طول شبانه روز استفاده می شود بهتر است الیاف و پارچه ای که برای این قبیل مبلمان استفاده می شود بسیار مرغوب باشد تا در طی گذر زمان شما را دست به جیب نکند. فوم های سرد دوام و مرغوبیت بسیار بالایی دارند اگر خرید خود را به صورت اینترنتی به انجام می رسانید حتماً از مشاورین که شما را در زمینه خرید مبل راهنمایی می کنند پیرامون فوم تهیه شده در پرسه ساخت مبل تختخواب شو پرسش کنید.

مبل تخت خواب شو مدرن با تم های رنگی

مبل تخت خواب شو یکی از زیبا ترین مبل های دو کاربر ای است که در دکوراسیون های مدرن که فضای زیادی در اختیار شما قرار نمی دهد مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایده پردازی مدرن و زیبا نیاز است با پارچه های که برای این قبیل مبلمان استفاده می شود قدری بیشتر آشنا شوید تا بر اساس نیازمندی های خود دست به انتخاب بزنید.

مبل تخت خواب شو با پارچه مخمل انتخاب ایده الی برای دکوراسیون های لاکچری به شمار می آید. از سوی دیگر برای فضاهای که نیاز بیشتری به مبل تخت خواب شو است این نوع پارچه گزینه ایده الی است زیرا مقاوم تر است و اگر با تم رنگ تیره تهیه شود امکان کثیف شدن آن نیز کمتر است.

مبل تخت خواب شو با پارچه ساتن برای فضاهای که استفاده زیادی از محصول نمی شود گزینه انتخابی مناسبی است. اگر می خواهید در اتاق نشیمن از مبل تخت خواب شو استفاده کنید بهتر است از پارچه های ساتنی استفاده نکنید زیرا عمر مفید آن ها نسبت به سایر مبلمان کمتر است.

مبل تخت خواب شو با پارچه چرم ایده پردازی به سبک کلاسیک را برای شما فراهم می سازد. شما می توانید برای دکوراسیون های کلاسیک فضای کار رسمی خود می توانید از این مدل پارچه استفاده کنید و اوقاتی که نیاز به استراحت دارید یک تخت خواب نرم و گرم برای خود داشته باشید.

مبل تخت خواب شو سنتی با پارچه جاجیم و گلیم را برای اتاق پذیرایی سنتی شما توصیه می کنید. اگر می خواهید مهمان های خود را شگفت زده کنید می توانید بخشی از فضا را با استفاده از وسایل نوستالژی و یک مبل با رویه سنتی دیزاین کنید و با باز کردن آن کار یک تخت نوستالژی را برای پذیرایی از مهمان های صمیمی خود به انجام برسانید.

مبل تخت خواب شو با پارچه مازارتی کتان برای شما که فرزند خردسال در منزل دارید و احساس می کنید هر چیزی در خانه شما عمر طولانی ندارد ایده ال ترین انتخاب است؛ زیرا در صورت آلودگی و کثیف شدن آن توسط فرزند خردسالتان درکوتاه ترین زمان ممکن تمیز می شود.

مبل تخت خواب شو با تم رنگی خنثی برای فضاهای رسمی

مبل تخت خواب شو را برای محیط کار خود با تم های رنگی خنثی تهیه کنید تا مهمان های ویژه شما متوجه این امر نشوند که یک تخت خواب در محیط کار شما وجود دارد. شما می توانید در تایم های که فارغ از کار هستید و برای صرف غذا اختصاص داده اید با باز کردن مبل و تبدیل آن به تخت یک استراحت کوتاه مدت اما مفید را تجربه کنید.

به استحکام فنر و اسکلت مبل تخت خواب شو دقت کنید تا در فرایند باز و بسته شدن دچار آسیب نشود و عمر مفید استفاده از آن برای شما مدت زمان طولانی تری باشد. فوم و پارچه های انتخابی نیز بهتر است از متریال مرغوب باشد تا در طی گذر زمان فرسوده و قدیمی جلوه نکند.

این امر که استفاده از مبل تخت خواب شو برای محیط کار یک نیاز اساسی به شمار می آید بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما ترجیحاً بهتر است از مبل های که تم های رنگی رسمی تری دارند استفاده شود تا این تضاد در فضای کار شما خیلی مشهود نباشد.

خانه ای لوکس با مبل تخت خواب شو

مبل های تخت خواب شو را برای هر فضای می توان مورد استفاده قرار داد. شما می توانید دکوراسیون های لاکچری خود را نیز با استفاده از این محصول متفاوت تر جلوه دهید. استفاده از کاناپه های دو نفره به شما قابلیت استفاده از تخت خواب دو نفره را می دهد و مبل های تکی را می توانید برای تخت خواب های یک نفره مورد استفاده قرار دهید.

اگر در یک خانه ویلایی لوکس ساکن هستید می توانید برای اتاق نشیمن خود از مبل های تک نفره و کاناپه های تخت خواب شو بر اساس تعداد اعضای خانواده خود برای شب نشینی های گرم و صمیمتان استفاده کنید. برخی از این مبل ها به صورت اتوماتیکی و کنترلی هستند که بی شک برای شما گزینه انتخابی ایده الی به شمار می آیند.

ایده پردازی کلاسیک با مبل تخت خواب شو مدرن

مبل های تخت خواب شو را برای هر سبک دکوراسیونی می توانید مورد استفاده قرار دهید. تغییر در تم رنگی و بهره گرفتن از مبل های کلاسیک دو پارامتر اصلی هستند که در دکوراسیون های داخلی منزل شما برای رسیدن به یک دکوراسیون با سبک ایده ال شما را یاری می سازند.

از آنجایی که در دکوراسیون های مدرن امروز بسیاری از عناصر حذف می شوند تا فضا سازی در محیط های کوچک ساده تر دنبال شود ایده پردازی با این قبیل وسایل شبیه مبل تخت خواب شو نیز یک مزیت به شمار می آید. وسایلی شبیه میز پذیرایی چند کار، تخت های کشو دار و جک دار و کتابخانه های چند منظور ایده ای بسیار ایده ال برای دکوراسیون های با فضای کوچک به شمار می آید.

حذف دیوارهای اضافه و بهره گیری از پارتیشن های چوبی برای بیشتر شدن فضای داخلی منزل و اپن کردن آشپزخانه ها به منظور حذف استفاده از میز نهار خوری و کانتر پیشخوان آشپزخانه را برای این مهم در نظر گرفتن تنها بخشی از فرایندهای است که در ساخت و ساز های دکوراسیون های مدرن خانه های کوچک دنبال می شود.

 نکات پایانی پیرامون مبل تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو نمونه های بسیار متفاوتی را به خود اختصاص داده است برخی از این مبل ها با استفاده از باکس های دکوری شبیه یک کتابخانه لوکس دیزاین شده است. برخی مدل ها به صورت اتوماتیکی باز و بسته می شوند و فرایند استفاده از آن ها را برای شما بسیار ساده کرده است.

نمونه ای از این مبل های تخت خواب شو با باز کردن دست ها شبیه یک تخت می شود و در نمونه دیگر با باز کردن پشتی مبل به یک تخت تبدیل می شود. در برخی از مبل های تخت خواب شو نیاز است از تشک و بالشت مجزا استفاده شود و در بسیاری از نمونه ها تخت خود از تشک مخصوص مبل بهره می گیرد. تنها باید از یک پتو برای یک خواب نیم روزی با استفاده از این نمونه کمک بگیرید.

مبل های تخت خواب شوی که به صورت یک نفره و دو نفره طراحی می شوند. در برخی نمونه ها به صورت دو طبقه هستند و برخی به صورت جک دار با قرار گرفتن کنار صندلی مبل به یک تخت کارایی خود را تغییر می دهد.

شما بر اساس سلیقه و نظر شخصی و تعداد اعضای خانواده خود و مساحتی که در منزل در اختیار دارید می توانید مدل، تم رنگی، تعداد و اندازه این قبیل مبل های ایده ال را انتخاب کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داشتیم تا شما را به صورت مختصر با این مبل کاربردی آشنا کنیم. امید است اطلاعات ارائه شده مؤثر واقع شده باشد و شما با استفاده از این وسیله کاربردی به نیازهای اصلی خود در منزل جامع عمل بپوشانید.

اگر قصد خرید مبل تختخواب شو را دارید پیشنهاد میکنیم ابتدا مطلب “راهنمای خرید مبل تختخواب شو” را مطالعه کنید تا با مهمترین نکات پیش از خرید آشنا شوید.

در ادامه با تعدادی از انواع مبلمان راحتی تولید شرکت چوبکده ایرانیان آشنا می‌شویم. برای دیدن تصاویر بیشتر هر محصول و دسترسی به اطلاعات فنی کالا بر روی تصویر هر محصول کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید