خرید مناسبترین مبل برای خانه های آپارتمانی و کوچک

راهنمای مطالعه

مبل راحتی ساده ترین، زیباترین و کاربردی ترین دکوراسیون ها را برای شما به تصویر می کشد. همان طور که می دانید فضا سازی با مبل راحتی بسیار کار ساده ای است البته اگر چیدمان شما به سبک مدرن یا تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک باشد. عموماً برای دکوراسیون های سلطنتی از مبل راحتی استفاده نمی شود زیرا این قبیل چیدمان ها نیاز به مبل سلطنتی دارد و چیدمان با مبل راحتی خیلی سازگار با محیط نیست. شما می توانید برای خانه های ویلایی خود از یک سبک مبل راحتی و برای ایده پردازی فضاهای کوچک و نقلی از سبک دیگری از مبلمان بهره بگیرید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا ایده پردازی های را برای دیزاین کردن با مبل راحتی در فضاهای کوچک با شما در میان بگذاریم. همچنین مقایسه ای را بین دیزاین های فضاهای کوچک و بزرگ نیز خواهیم داشت تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب یک مبل راحتی ساده و زیبا بزنید. با ما همراه باشید تا با خرید یک مبل راحتی ایده ال بتوانید خانه های کوچک و نقلی خود را به راحتی دیزاین کنید.

مبل راحتی استقبال

خرید مبل راحتی برای آپارتمان‌های کوچک

مبل های راحتی عموماً از تاج های بلندی بهره نگرفته اند به همین خاطر برای دیزاین کردن خانه های آپارتمانی که سقف نسبتاً کوتاه ترین نسبت به خانه های ویلایی دارند انتخاب ایده الی به شمار می آید. شما می توانید یک سرویس مبل راحتی هفت نفره که متشکل شده است از دو کاناپه سه نفره و دو نفره و دو مبل تک نفره بهره بگیرید تا یک اتاق نشیمن نقلی را بتوانید به راحتی دیزاین کنید. این مهم ر اختیار شما قرار دارد که به صورت ترکیبی یا منفصل از یک دیگر روند چیدمان منزل خود را با مبل های راحتی دنبال کنید. بر فرض اگر فضا به اندازه کافی در اختیار شما نبود کاناپه سه نفره را برای دکور کردن اتاق نشیمن مد نظر قرار دهید و با استفاده از تشکچه های اسفنجی یا پاف های جلو مبلی نقش صندلی مهمان را به تصویر بکشید و از کاناپه دو نفره و دو مبل تکی برای دیزاین کردن اتاق پذیرایی بهره بگیرید. این امر یک تصویر سازی ست را با یک هارمونی رنگ مشابه برای شما به انجام می رساند. البته حق انتخاب تم های رنگی متنوع و متفاوت نیز برای شما فراهم است. شما می توانید کاناپه دو نفره ای که برای اتاق نشیمن مد نظر قرار داده اید را با یک تم رنگی و کاناپه سه نفره و مبل های تکی را با تم رنگی دیگر در نظر بگیرید که تنها شکل ظاهری مبلمان شما با هم شباهت داشته باشد و تم های رنگی آن با هم تفاوت کند. این امر بدون شک ایده پردازی زیبا و لوکسی را برای شما به نمایش می گذارد.

مبل راحتی بیوتی

خرید نیم ست برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک

 می دانید سرویس مبلمان راحتی را به چه صورت به فروش می رسانند. عموماً برای طراحی مبل های راحتی از چند الگوی متمایز بهره گرفته می شود. در قدم اول از مبل های تک نفره که نقش مبل راحتی فانتزی تکی دارد به همراه پاف جلو مبلی استفاده می شود تا تصویر سازی بخشی از منزل شما به صورت مجزا به انجام برسد. در قدم بعد از دو مبل تکی راحتی به همراه یک میز پذیرایی مجزا و یک آباژور یا چند اکسسوری متمایز برای تصویر سازی فضای رو به پنجره یا فضای مرتبط با شومینه یا بخشی از منزل که در آن محیط کتابخانه تعبیه شده است استفاده می شود. بهره گیری از نیم ست که دو مبل تکی و یک کاناپه دو نفره و یا سه نفره را برای شما فراهم می کند بیشتر اوقات برای خانه های نقلی و آپارتمانی مد نظر قرار داده می شود. اگر فضا به اندازه کافی در منزل خود در اختیار ندارید به راحتی می توانید یک میز نهار خوری پکیجی زیبا خریداری کنید که فضای زیادی را از منزل شما اشغال نکند و یک نیم ست راحتی را برای اتاق نشیمنتان مد نظر قرار دهید.

مبل چستر ایتالیایی

خرید مبل ال برای دیزاین فضاهای کوچک

 مبل های ال کاربردی تر ین مبلمان راحتی است که برای دکوراسیون های کوچک کارایی خود را به اثبات رسانده است. فضاهای کوچک نسبت به خانه های آپارتمانی خیلی فضا برای جایگذاری وسایل دکوری در اختیار شما قرار نمی دهد از همین رو با استفاده از مبلمان ساده اما کارآمد می توان دیزاین آن ها را به عهده گرفت. شما می توانید مبل ال خود را به صورت سه نفره خریداری کنید مبل الی که از دو کاناپه دو نفره به صورت ال بهره گرفته است در واقع فضا برای نشستن سه نفر مهیا است. در بخش ال مانند مبل ال عموماً کمدی به صورت مخفی تعبیه شده است که با بلند کردن آن می توانید به سادگی وسایل مورد نیاز دم دستی خود را در آن جایگذاری کنید و نظم را در فضای داخلی منزل خود نظاره گر باشید. شما می توانید از مبل های الی که قدری بزرگ تر است نیز استفاده کنید البته برای این منظور توصیه ما به شما حذف میز پذیرایی و میزهای جلو مبلی است. شاید از خود بپرسید با حذف این دو پارامتر روند پذیرایی از مهمان های خود را چگونه دنبال کنیم. در پاسخ به شما باید بگویم شما می توانید از مبلمان الی که همراه با میز پذیرایی طراحی شده است برای آپارتمانی نقلی و کوچک خود بهره بگیرید تا فضا برای رفت و آمد انرژی باز باشد. در اصل فنگ شویی این قبیل مبلمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا حذف میز پذیرایی از مرکز اتاق نشیمن سبب می شود انرژی جریان بهتری در فضا داشته باشد.

مبل های تخت خواب شو و دیزاین متفاوت خانه های آپارتمانی

 مبل های تخت خواب شو را به خانه مهمان کنید تا دکوراسیون منزل شما کارآمد تر دنبال شود. آپارتمان های کوچک همان طور که اتاق نشیمن کوچکی دارند اتاق خواب های کوچکی نیز در اختیار دارند از همین رو شما با خرید مبل های تخت خواب شو می توانید با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید. انتخاب های بسیار متمایزی در این راه در پیش روی شما قرار دارد. اگر فضا بسیار محدود است می توانید از یک کاناپه سه نفره به تنهای برای اتاق نشیمن خود بهره بگیرید و با باز کردن آن به یک تخت خواب دو نفره گرم و راحت نیز دست پیدا کنید. اگر قدری امکان جایگذاری سایر عناصر هم برای شما فراهم است به شما توصیه می کنیم از دو مبل تکی و یک کاناپه سه نفره به طور هم‌زمان استفاده کنید تا دو مبل تکی که به تخت خواب یک نفره تبدیل می شود همراه با یک سرویس خواب دو نفره در اختیار شما قرار داده شود. سرویس مبل هشت نفره ای که به مبل های تخت خواب شو شهرت دارد متشکل شده است از دو کاناپه سه نفره و دو مبل تکی که فضای بسیار راحتی را برای یک استراحت روزانه در اختیار شما قرار می دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این سبک از ایده پردازی متأثر از دکوراسیون کشور ترکیه است که کاناپه ها با یک شکل و یک اندازه و مبل های تکی نیز به صورت یک شکل برای شما در نظر گرفته می شود. شما می توانید از مبل های لمسه دوزی شده استفاده کنید تا راحتی مبل های تخت خواب شو برای شما چندین برابر شود.

مبل راحتی پالرمو

کلام آخر پیرامون خرید مبل راحتی برای خانه های کوچک

مبل راحتی همان طور که در طی مقاله پیش رو در مورد آن مطالبی به اشتراک گذاشته شد یک محصول کارآمد و بسیار راحتی است که برای اتاق نشیمن عموماً مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این محصول نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی مقرون به صرفه تر است از همین رو برای دیزاین کردن اتاق های کوچک و بزرگ بسیار از آن بهره گرفته می شود. شما می توانید برای خانه های آپارتمانی کوچک از یک نیم ست راحتی یا از یک کاناپه تخت خواب شو بهره بگیرید. استفاده از سرویس مبل هشت نفره یا نه نفره نیز انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد. از آنجایی که هیچ گونه تاج و دسته چوبی برای مبل های راحتی در نظر گرفته می شود بسیار با فضاهای کوچک سازگاری دارد و خیلی فضا را بسته و محدود نمی کند. شما می توانید برای خانه های کوچک خود یک دیزاین متفاوت و ویژه را بدون اینکه خیلی فضا را محدود کنید با مبل های راحتی مد نظر قرار دهید. مبل های راحتی تم های رنگی بسیار گسترده ای را در پیش روی شما قرار می دهد از همین رو برای تصویر سازی منزل خود با هر تنالیته رنگی یک انتخاب متمایز در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی چوبکده ایرانیان مبل راحتی مد نظر خود را با طیف های رنگی متنوع و رنج های قیمتی متمایز انتخاب و درب منزل آن را تحویل بگیرید. امیداست مطالب ارائه شده در راستای خرید مبل راحتی برای خانه های آپارتمانی کوچک مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین انتخاب ها در پیش روی شما قرار داشته باشد.

مبلمان مناسب یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون منزل است که توجه به آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع هیچ آیتمی مانند مبلمان مناسب و زیبا بر دکوراسیون خانه شما تأثیر ندارد. اگر وسایل الکترونیکی را در نظر نگیرید، مبلمان گران ترین کالای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی شما است پس سرمایه گذاری بر کالایی لوکس و باکیفیت تصمیم بدی به نظر نمی آید؛ زیرا با خرید یک دست مبلمان زیبا و با کیفیت، تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید و از زیبایی و راحتی آن لذت ببرید.در ادامه برای شما راهنمایی برای انتخاب مبل مناسب خانه های کوچک آماده کرده ایم.

چه مبلمانی برای خانه های کوچک مناسب است؟

انتخاب یک کاناپه و مبل مناسب خانه های کوچک کمی پیچیده به نظر می رسد؛ زیرا از یک طرف شما به کاناپه ای نیاز خواهید داشت که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید به راحتی بر روی آن استراحت کنید؛ اما از طرف دیگر دوست ندارید که مبلمان کل دکوراسیون شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

سبک های مختلفی از کاناپه در بازار وجود دارد که می توانید بر اساس فضا و دکوراسیون منزل خود، بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

اگر خانه شما کوچک و از نوع آپارتمانی است، می توانید از کاناپه های چند منظوره برای تکمیل دکوراسیون خود استفاده کنید. مانند کاناپه های راحتی که قابلیت تبدیل به تخت خواب و سایز بزرگ تر را دارند یا کمد و میز دارند. زمانی که قصد خریدن مبلمان برای خانه خود را دارید، مسلماً جستجو های زیادی در گوگل خواهید داشت. در همین حین ممکن است تصویر مبلمانی که به شکل آنلاین مشاهده می کنید، جذابیت زیادی داشته باشد و توجه شما را جلب کند؛ اما مناسب فضا و دکوراسیون خانه شما نباشد؛ بنابراین لازم است با اولویت قرار دادن فضا و دکوراسیون منزل اقدام به انتخاب مبلمان مناسب کنید. در ادامه به معرفی سبک های مختلف مبل مناسب خانه های کوچک می پردازیم.

مبل سکشنال

این نوع مبلمان که با نام مبل های مدولار نیز شناخته می شوند، در واحد هایی به اندازه یک صندلی هستند و جای زیادی را در منزل شما اشغال نمی کنند. در واقع اکثر مبل های سکشنال به عنوان مبلمانی با سایز بزرگ شناخته می شوند؛ اما انواع کوچک و جمع و جور آن نیز در بازار موجود است.

مبل سکشنال

کاناپه خواب

یک کاناپه خواب و مبل تخت خوابشو از بهترین گزینه ها برای استفاده در سالن های کوچک پذیرایی است. به افرادی که اتاق خواب مهمان ندارند و یا علاقه مند به استفاده از مبلمان چند منظوره هستند، خرید این نوع کاناپه پیشنهاد می شود.

کاناپه کلیک کلاک

کاناپه کلیک کلاک نوعی مبلمان مدرن و راحت است. این کاناپه ها بازو ندارند و کوسن هایی با سایز های متفاوت دارند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. از مبلمان کلیک کلاک به عنوان تخت خواب نیز می توان استفاده کرد. برای خرید مبل مناسب خانه های کوچک می توانید این کاناپه زیبا و کاربردی را انتخاب کنید.

کاناپه کلیک کلاک

کاناپه راحتی انباری

این نوع کاناپه ها یک فضای ذخیره سازی در قسمت زیرین خود دارند. در واقع خرید این نوع کاناپه ایده ای مناسب برای خانه های کوچک و جمع و جور است.

چگونه یک کاناپه برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنیم؟

اول از همه تصمیم بگیرید که چند نفر قرار است روی این مبل بنشینند، آیا آن را برای سالن پذیرایی و مهمان خریداری می کنید یا قرار است خودتان در اتاق نشیمن از آن استفاده کنید؟ در واقع صندلی های راحتی و ناهارخوری را می توان برای نشستن مهمان در نظر گرفت؛ بنابراین نیازی نیست یک کاناپه بزرگ برای خانه کوچک خود خریداری نمایید.

مبل مناسب خانه های کوچک

مبلمان ایده آل خود را مشخص نمایید.

مبلمان و کاناپه های زیبا بسیاری در بازار وجود دارد که ممکن است درنگاه اول توجه شما را به خود جلب کند؛ اما قبل از خرید کاناپه به هماهنگی آن با فضای منزل و نوع دکوراسیون خود توجه داشته باشید و قدام به خرید مبل مناسب خانه های کوچک کنید.

حمل و نقل مبلمان

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید مبلمان باید در نظر داشته باشید، تناسب اندازه و انتقال آن به منزلتان است. در صورتی که ورودی خانه شما راهرویی باریک دارد، باید مبلی را انتخاب کنید که به راحتی از آن عبور کند و شما را دچار دردسر نکند.

حمل و نقل مبلمان

پارچه خود را به دقت انتخاب کنید

علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و هماهنگ، شما می خواهید مبل جدیدتان کاربردی و با دوام باشد؛ بنابراین با توجه به سبک و شرایط زندگی خود اقدام به خرید مبل مناسب خانه های کوچک کنید. برای مثال اگر بچه کوچکی دارید یا علاقه مند به نگهداری از حیوانات خانگی هستید، خرید مبلمان چرمی به شما توصیه نمی شود؛ زیرا ممکن است پنجه های حیوان باعث خراش و آسیب زدن به پارچه مبل بشود.

با توجه به نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته شد، خرید مبلمان مناسب یکی از مهم ترین گام ها برای داشتن دکوراسیونی استاندارد و ایده آل است. اکثر خانه های امروزی کوچک و آپارتمانی هستند؛ بنابراین لازم است مبل مناسب خانه های کوچک را خریداری کنید تا علاوه بر تکمیل دکوراسیون منزلتان، هماهنگی فضا با مبلمان نیز به خوبی حفظ شود.

در این مقاله می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که مبل ال مناسب چه خانه هایی است ؟ هنگام طراحی یک اتاق نشیمن کوچک، اغلب کاناپه های L شکل بهترین گزینه به نظر می رسند زیرا صندلی های بیشتری را بدون اشغال فضای زیاد فراهم می کنند. آن ها مد روز هستند و یافتن آن ها در یک خانه مدرن غیر معمول نیست. در حالی که این نوع مبل ، دارای مزایای زیادی هست اما معایبی نیز دارند.

قبل از تهیه یک مبل، توصیه می شود از مزایا و معایب آن آگاه باشید. علاوه بر این، از مزایای داشتن مبل L شکل این است که بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن است و ویژگی های این مبل باعث شده است که مورد رضایت شما باشد.

جوانب مثبت مبل های L شکل

جوانب مثبت مبل های L شکل

در جواب اینکه مبل ال مناسب چه خانه هایی است می توان گفت اگرچه یک کاناپه L شکل بزرگ به نظر می رسد، اما مناسب ترین گزینه برای یک اتاق نشیمن کوچک است زیرا صندلی های بیشتری را در فضای محدود فراهم می کند.

اگر کسی به قیمت هر صندلی نگاه کند مقرون به صرفه است. روی مبل L شکل افراد بیشتری می توانند بنشینند و بسیار ارزان تر از خرید یک مبل راحتی با تعداد صندلی های یکسان است.

تازه سازی مبل های L شکل به راحتی امکان پذیر است زیرا می توان رومبلی را به راحتی تغییر داد یا حتی چند کوسن رنگارنگ اضافه کرد تا جلوه ای جدید به اتاق نشیمن بدهد.

طراحی مبل، آن را به یک تخت خواب راحت تبدیل کرده است. حتی می توان از آن به عنوان یک تخت اضافی برای پذیرایی از میهمانان غیر منتظره استفاده کرد و به ایجاد ظاهری مدرن در اتاق نشیمن کمک می کند.

جوانب منفی مبل های L شکل

یکی از مهمترین دلایلی که صاحبان منازل از استفاده از مبل های L شکل برای اتاق های نشیمن اجتناب می کنند این است که انعطاف پذیر نیستند، خصوصاً برای کسانی که دوست دارند مرتب طرح های اتاق نشیمن را تغییر دهند.

در پاسخ به اینکه مبل ال مناسب چه خانه هایی است باید گفت که این کاناپه ها برای انواع اتاق ها مناسب نیستند زیرا برای نظافت روزانه و دسترسی به قسمت پشت مبل نیاز به فضای عبور از کنار یا پشت مبل است.

آیا مبل های L شکل دارای طرح های متنوعی هستند؟

کاناپه L شکل از طراحی اصلی خود با یک شاسی بلند در انتهای L، فاصله زیادی را طی کرده است. امروزه علاوه بر گزینه های موجود در چرم و پارچه، این مبل ها در قالب های مختلف موجود هستند. علاوه بر این، کار با یک نجار حرفه ای، می توان مبل L شکل را تقریباً متناسب با هر سبک طراحی، تنظیم کرد.

کاناپه کلاسیک L شکل

دارای پشتی در امتداد قسمت بلندتر L است، در انتهای آن یک تخته شاسی بلند است. امروزه، این طرح در واحدهای مقطعی نیز ارائه می شود که در صورت لزوم می توان آن ها را از هم جدا کرد تا آرایش صندلی ها تغییر کند. سبک کلاسیک می تواند در شکل های مختلف ظاهر شود، با یک قاب و پایه چوبی یا یک رویکرد مدرن تر با بلوک های مدولار روکش دار.

کاناپه کلاسیک L شکل

مبل های L شکل پشت کوسن

این طراحی دارای پشتی پشت، در دو طرف L است، بنابراین برای یک اتاق کوچک که نیاز به نشستن بسیاری از افراد دارد ایده آل است. در مقایسه با یک مبل راحتی معمولی سه به اضافه دو، روی یک مبل L شکل به راحتی می تواند شش یا هفت نفر بنشینند.

مبل های L شکل و تکیه دار

بازهم این سوال مطرح است که مبل ال مناسب چه خانه هایی است؟ کسانی که طرفداران تخت خواب های سبک پسر تنبل هستند، کاناپه های L شکل را که با صندلی های تکیه دار در دو انتهای L ارائه می شود، دوست دارند. این گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در اتاق نشیمن، محیط سینمای خانگی بسازند.

کاناپه های مقطعی L شکل

این ها یک جایگزین همه کاره برای کاناپه معمولی L شکل هستند زیرا انعطاف پذیری را در تغییر آرایش صندلی ها ایجاد می کند. این در بلوک های جداگانه ای است که می توان به راحتی آن ها را جابجا کرد تا صندلی های بیشتری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند. برخی از آن ها عثمانی های اضافی دارند که می توان با کشیدن آن ها یک تخت دو نفره راحت در اتاق نشیمن ایجاد کرد که در صورت وجود مهمان اضافی، دردسر استفاده از مبلمان اضافی برای امکانات اضافی را برای شما کم می کند.

مبل خوابیده به شکل L

مبل خوابیده به شکل L

برخی از مبل های L شکل دارای یک تخت خواب کشویی هستند، که برای خانه های کوچکی که به تخت خواب های اضافی برای پذیرایی از مهمانان نیاز دارند، مناسب است. این مبل ها سنگین تر از کاناپه معمولی L شکل هستند اما ارزش سرمایه گذاری برای خانه های کوچکی را دارند که مشکل  فضای محدود دارند.

چگونه می توانیم در مورد مبل ایده آل به شکل  L در اتاق نشیمن خود تصمیم بگیریم؟

مبل های L شکل دارای ویژگی های متنوعی هستند. در برخی از آن ها یک تخت خواب کشویی تعبیه شده است. اندازه گیری مکان قرار گیری قبل از خرید یک کاناپه L شکل بسیار حیاتی است زیرا ایده ای از ابعاد اتاق و همچنین میزان فضای مبل را در آن به دست می آوریم. علاوه بر این، تصمیم گیری در مورد مبل را آسان تر می کند تا اطمینان حاصل شود که در حرکت در اتاق تداخل ندارد.

روش های مختلف چیدمان مبل های L شکل چیست؟

چیدمان ایده آل کاناپه L شکل به اندازه و ابعاد اتاق بستگی دارد. همچنین این یک قطعه مبلمان ایده آل است که می توانید در هنگام تلاش برای بازسازی دکوراسیون اتاق نشیمن، به آن عادت کنید. به طور کلی، موارد زیر محبوب ترین گزینه ها هستند:

  1. در گوشه
مبل در گوشه

برای یک اتاق نشیمن کوچک یا یکی از طرح های باریک، چیدمان مبل در گوشه بهترین گزینه برای ایجاد فضای عبور کافی، است. با طراحی مبل گوشه ای، شما از زحمت برای جابجایی مبل برای تمیز کردن اتاق در امان هستید، این راحت ترین چیدمان صندلی ها برای فضای محدود است.

  1. روبروی دیواری

قرار دادن مبل L به پشت دیوار برای تماشای تلویزیون ایده آل است ، خصوصاً اینکه تخته سه پایه در انتهای قسمت مبل می تواند به عنوان صندلی آرام برای استراحت و تماشای تلویزیون باشد.

  1. در وسط
مبل ال اتاق بزرگ

در اتاق های نشیمن بزرگ، جایی که فضای محدودی نیست، مبل های L شکل می توانند در مرکز اتاق باشند. آن ها می توانند به عنوان یک تقسیم کننده بصری بین مناطق نشیمن رسمی و غیررسمی عمل کنند یا حتی اتاق نشیمن را از فضای غذاخوری در یک خانه با نقشه باز تقسیم کنند.

  1. برای جدا کردن یک اتاق بزرگ

درنتیجه به این پاسخ رسیدیم که مبل ال مناسب چه خانه هایی است؟ در اتاق های کشیده ودر خانه های سنتی که مبلمان در قسمت های مختلف پخش می شود، افراد تمایل دارند در بحث های گروهی سرگرم شوند، مبل L شکل بیشتر شبیه یک تقسیم کننده است. در اینجا نیز اتاق نشیمن به یک منطقه جلسات مفصل و همچنین یک منطقه بحث صمیمی تر و فراتر از آن تقسیم شده است.

مبل های L شکل چقدر هزینه دارند؟

قیمت مبل L شکل بسته به نوع طراحی، ابعاد و ویژگی های آن متفاوت است ، و همچنین مبل های L شکل به مراتب قیمت مناسب تری نسبت به مبل های پارچه ای دارند.

برای هر صاحب خانه، از نظر ابعاد ایده آل و همچنین طراحی، انتخاب مبل مناسب L برای اتاق نشیمن آسان نیست. به همین دلیل، ما برای کمک به روند کار با یک طراح داخلی مشورت می کنیم. از اندازه گیری ناحیه ای که مبل در آن قرار می گیرد تا درک سبک زندگی و نیازهای خانواده، یک متخصص قبل از پیشنهاد مناسب ترین گزینه، تمام عناصری را که باید در اتاق قرار بگیرند در نظر می گیرد. علاوه بر این، آن ها اطمینان می یابند که طراحی مبل های L شکل با بقیه دکوراسیون مطابقت دارد تا کاناپه ها به طور یکپارچه در منطقه ترکیب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید