مبل تختخواب شو طبی

انواع مبل تختخواب شو طبی که قبل از خرید باید بشناسید

راهنمای مطالعه

با کوچک تر شدن خانه های امروزی، مردم به دنبال خرید مبلمانی هستند که در عین زیبایی و کاربردی بودن، فضای کمتری را اشغال کند. مبل تختخواب شو طبی گزینه بسیار مناسبی، مخصوصا برای مراکز درمانی است زیرا بیشتر بیمارستان ها قسمتی از اتاق بیمار را برای همراهان و خانواده بیمار آماده می کنند که اعضای خانواده و دوستان بیمار، مدت زمان کوتاهی را در آن قسمت سپری کنند.

 قسمت آماده شده برای خانواده و همراهان در اتاق های بیمارستان، در دورترین فاصله از در اتاق بیمار قرار دارد و معمولاً شامل مبلمان راحتی برای آسایش ملاقات کنندگان در مواقعی که مدت طولانی در اتاق حضور دارند، است. مبل تختخواب شو طبی معمولا برای بیمارستان ها تهیه می شود تا دوستان و خانواده هنگام مراقبت از عزیزانشان بتوانند خوابی آسوده را در بیمارستان تجربه کنند.

 

مبل های تختخواب شو تک نفره که از طول باز می شوند

مبل تختخواب شو طبی

این مبل تختخواب شو طبی شبیه صندلی های باشگاهی، به همراه نشیمن گاه بزرگ هستند که برای تبدیل کردن به تختخواب به جلو کشیده می شوند و برای تبدیل شدن به مبل به داخل تخت جمع می شوند. فایده این نوع مبل تختخواب شو طبی، این است که جای کمی را اشغال می کند و معمولاً برای تمیز کردن آن دچار هیچ نوع دردسری نمی شوید و از همه مهمتر اینکه به راحتی قابل حمل است.

 با این حال، اطمینان حاصل کنید که اتاق بیمار شما فضای کافی برای این نوع مبل تختخواب شو طبی را دارد تا بتوانید به راحتی، آن را باز و بسته کنید. از آنجا که با باز شدن این مبل فضای بیشتری از اتاق گرفته می شود، باید اطمینان حاصل کنید که باز شدن این مدل مبل ها اختلالی در کار پرسنل بیمارستان ایجاد نمی کند و آن ها می توانند به راحتی در اطراف اتاق رفت و آمد کنند.

مبل های تختخواب شو تک نفره که از کنار باز می شوند

مبل های تختخواب شو

این مدل مبل تختخواب شو دارای تشک است که از کنار آن به بیرون کشیده می شود، به همین دلیل است که آن را مبل تختخواب شو جانبی نیز نامگذاری کرده اند. مانند بیشتر مبل های تختخواب شو طبی، این مدل نیز فضای کمی را اشغال می کند ولی حواستان باشد که باید فضای مناسبی را برای زمانی که آن را باز می کنید و به صورت تخت از آن استفاده می کنید، در نظر بگیرید.

مبل تختخواب شو روزانه

 این نام گذاری در اصل به دلیل مدل این نوع مبل تختخواب شو انتخاب شده است، زیرا این مدل به صورت مبل در فضای خانه شما حضور دارد ولی هر زمان که بخواهید می توانید از این مبل به عنوان تختخواب نیز استفاده کنید، در اصل شما هم مبل و هم تختخواب را در یک جا می توانید داشته باشید.

به همین دلیل، این مدل مبل تختخواب شو طبی برای کسانی که فضای کمتری در اتاق خود دارند توصیه می شود زیرا در عین اشغال کردن فضای کم، بسیار کاربردی نیز است و هیچ نیازی به فضای اضافی برای باز شدن ندارد زیرا از ابتدا به همان شکل در فضای خانه شما حضور دارد.

مبل های تختخواب شو دو نفره

مبل تختخواب شو طبی

این مبل تختخواب شو طبی بیشتر در بیمارستان های اطفال مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر برای والدینی فراهم می شود که می خواهند در طول اقامت کودک خود، در بیمارستان حضور داشته باشند.

مبل تختخواب شو دو نفره معمولاً به سبک کشویی باز می شود اما باید توجه داشت که اندازه آن دو برابر یک تختخواب معمولی با اندازه متوسط ​​است.

 

 

نکاتی که قبل از خرید مبل تختخواب شو باید به آنها توجه کنید.

تناسب فضای مورد نظر شما با این محصول

قبل از خرید باید به فضای موجود در اتاق خود توجه کنید مخصوصا فضایی که مبل های تختخواب شو هنگام باز شدن اشغال می کنند، در بیمارستان ها نیز با خود در مورد میزان فضای موجود در اتاق بیماران و همینطور میزان فضایی که هنگام کار، پرسنل بیمارستان به آن نیاز دارند، صادق باشید. شما ممکن است یک مبل تختخواب شویی را ترجیح بدهید که اصلا مناسب اتاق بیمار نباشد و هنگام باز شدن آن به طور کل، اتاق از دسترس خارج شود. در نتیجه اگر فاصله کافی بین دیوار و تخت بیمار وجود نداشت، از خرید مبل تختخواب شو طبی بزرگ اجتناب کنید.

نحوه تمیز کردن این مبل ها به چه صورت است؟

نحوه تمیز کردن این مبل ها

 وقتی صحبت از مبل تختخواب شو طبی در بیمارستان ها می شود، یکی از موارد مهمی که توجه شما را به خود جلب می کند پاکیزگی مبل و چگونگی تمیز کردن آن است. بیشتر مبل هایی که برای خواب نیز مناسب هستند، بهداشت آن ها در درجه اول مهم است و برای تمیز نگه داشتن این نوع مبل ها بیشتر اوقات بر روی آن ها روکشی قابل شست و شو می اندازند.

 همچنین اگر مبل تختخواب شو شما دارای تعداد زیادی از قطعات قابل جداسازی باشد، کار را راحت تر می کند زیرا می توانید این قطعات را برای تمیز کردن به راحتی از یکدیگر جدا کنید و آن ها را شست و شو دهید.

آیا مبل های تخت خواب شو طبی فضایی برای نگه داری وسایل شما دارد؟

بیشتر این مدل مبل ها دارای فضایی در محل نشستن دارند که به راحتی می توانید بالشت، پتو و یا وسایل شخصی خود را در آن جا قرار دهید. این مدل مبل تختخواب شو طبی می تواند برای فضای بیمارستان ها بسیار مناسب باشد زیرا همراهان بیمار با خیال راحت و بدون داشتن نگرانی می توانند از وسایل شخصی خود نگه داری کنند و با آسودگی کامل به نگه داری از بیمار خود بپردازند.

ویژگی های استفاده از مبل های تختخواب شو

در کل مبل های تختخواب شو امروزه طرفداران بسیار زیادی به خصوص در میان جوانان پیدا کرده است زیرا این مبل ها مناسب خانه های کوچک هستند و فضای بسیار کمی را در مقایسه با تختخواب های معمولی اشغال می کنند، همچنین می توانند جلوه زیبا و مدرنی را در خانه و یا در اتاق شما به وجود بیاورند تا همراه با استفاده بهینه از فضا، از زیبایی محیط خود نیز لذت ببرید. برای خرید انواع مبل تختخواب شو با کیفیت می توانید به سایت چوبکده مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید